Dárcovství krve z pohledu studentů středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dárcovství krve z pohledu studentů středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Vondrková, Šárka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52946
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingem ve zdravotnictví v souvislosti s dobrovolným dárcovstvím krve. Cílem této práce je zjistit možnosti využití komunikace vybraného transfuzního oddělení s Generací Z prostřednictvím sociálních sítí. V teoretické části jsou pomocí literatury definovány pojmy z oblasti marketingu, sociálního marketingu, digitálního marketingu a dárcovství krve. Praktická část prostřednictvím kvantitativního dotazníkového šetření zkoumá motivy studentů k dárcovství krve a jejich komunikační zvyklosti prostřednictvím sociálních sítí. Součástí závěru jsou doporučení pro dané zdravotnické zařízení.
dc.format 71 s. (89 913 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Generace Z cs
dc.subject krev cs
dc.subject dárcovství krve cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject transfuzní oddělení cs
dc.subject Social marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject social media en
dc.subject Generation Z en
dc.subject blood en
dc.subject blood donation en
dc.subject health care en
dc.subject blood bank en
dc.title Dárcovství krve z pohledu studentů středních škol
dc.title.alternative Blood Donation from the Perspective of High School Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis addresses marketing in healthcare in the context of blood drive volunteering. The aim of the study is to determine options for making use of communication of the selected blood bank with Generation Z, using social media. The theoretical part of the thesis focuses on describing terms of marketing, social marketing, digital marketing, and blood donation. The practical part investigates the motivation of students for blood donation and their communication habits via social media, by means of a quantitative survey. The conclusion includes recommendations for the given health-care facilities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65745
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vondrková_2023_dp.pdf 3.279Mb PDF View/Open None
vondrková_2023_op.doc 357.5Kb Unknown View/Open None
vondrková_2023_vp.doc 118.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account