Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Autor: Kašpar, Albert
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zákaznickou zkušeností a jejím vlivem v prostředí českého trhu. Teoretický základ práce se věnuje marketingové komunikaci, zákaznické zkušenosti a rozebírá také oblast nákupního chování spotřebitelů i segmentace cílových skupin. Praktická část za využití kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu analyzuje vliv zákaznické zkušenosti v segmentu elektromobility a zodpovídá na předem stanovené výzkumné otázky. Projektová část obsahuje návrh kreativního zpracování a komunikační strategie značky Volkswagen ID. s ohledem na výsledky výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53015
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kašpar_2023_dp.pdf 2.387Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kašpar_2023_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kašpar_2023_vp.doc 95.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet