Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Author: Montag, Monika
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Tato práce se zaměřuje na téma emoční manipulace skrze apel na lítost. V teoretické části je popsána manipulace, její formy a pozice na spektru přesvědčování. Dále jsou rozebrány emoce a jejich využití v marketingu. V praktické části byl proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum formou dotazníku a rozhovorů. Cílem bylo zjistit názory lidí na reklamy, které využívají apel na lítost / soucit. Poslední část práce se zaměřuje na konkrétní charitativní organizaci - Mary's Meals. Na základě potřeb této organizace bude navržena reklamní kampaň.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53019
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
montag_2023_dp.pdf 3.176Mb PDF View/Open None
montag_2023_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
montag_2023_vp.doc 116.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account