Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování
Autor: Pospíšilová, Helena
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování. Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem upravit prodejnu knihkupectví a které doprovodné aktivity by mělo knihkupectví nabízet, aby byl pro zákazníka nákup vtéto prodejně co největším zážitkem. Teoretická část práce se zabývá pojmy marketing v místě prodeje, zákaznický zážitek, senzorický marketing a obsahuje také popis knižního trhu ČR. V teoretické části je uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel práce, metodu šetření, výzkumné otázky a obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům provedených výzkumů a na jejich základě je vystavěn diplomový projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53023
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pospíšilová_2023_dp.pdf 6.193Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2023_op.doc 179.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2023_vp.doc 115Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet