Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Autor: Zídková, Radka
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla, především pak jeho marketingovou komunikací skrze sociální sítě. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům marketingu, marketingu umění a jeho vývoji, marketingu neziskových organizacích, jednotlivým složkám marketingového mixu a v závěru i sociálním sítím. V praktické části jsou poznatky marketingu použity na Filosofické divadlo Masarykovy univerzity. Součástí praktické části je také Best Practice analýza a dotazníkové šetření zaměřené na získání informací o vnímání profilů divadel na sociálních sítích studenty Masarykovy univerzity. Poznatky z praktické části jsou poté využity v projektové části při návrhu publikačního plánu pro sociální sítě Facebook a Instagram Filosofického divadla a návrhu jejich webových stránek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53030
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zídková_2023_dp.pdf 4.413Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zídková_2023_op.doc 118.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zídková_2023_vp.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet