Marketingový mix daného eventu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 
Marketingový mix daného eventu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix daného eventu
Autor: Elšík, Robin
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci eventu Pokáče. V teoretické části vymezí autor práce důležité pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu, event marketingu, kultury a sponzoringu. Závěr teoretické části je věnována metodice marketingového výzkumu. Praktická část seznámí čtenáře s interpretem Pokáčem a s uplynulými ročníky koncertu ve Zlíně, jak se vyvíjely v čase. Dále bude interpretována marketingová komunikace společnosti, vytvoření cenové politiky a budou představeny produkty a služby, jež úzce souvisí s touto akcí. Podstata praktické části bude věnována analýze výsledků pomocí rozhovorů, jejichž cílem je získání relevantních dat týkajících se daného eventu, ale i úplný obraz o současném povědomí u stálých i potencionálních návštěvníků. Tyto výsledky budou implementovány i do matice SWOT.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53045
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
elšík_2023_dp.pdf 975.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
elšík_2023_op.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
elšík_2023_vp.doc 159.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet