Návrh na rozšíření nové výrobkové řady těstovin pro firmu BENEFIT, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh na rozšíření nové výrobkové řady těstovin pro firmu BENEFIT, s.r.o. |
Author: |
Bezděk, Filip
|
Advisor: |
Navrátilová, Olga
|
Abstract:
|
Snahou každého podniku je dosahovat co nejlepších ekonomických výsledků. Jednou z možností jak takových výsledků dosáhnout je vhodné stanovení jednotlivých prvků marketingového mixu. Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na analýzu marketingového mixu a jeho fungování ve firmě BENEFIT, s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o novou výrobkovou řadu. Na základě provedené analýzy bylo vysloveno doporučení, zda by firma měla rozšířit stávající sortiment o novou výrobkovou řadu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5306
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
7370
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account