Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí
Autor: Kupská, Jana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá problematiku spotřebitelského chování seniorů v oblasti kulturních institucí, konkrétně bylo zvoleno Městské divadlo Zlín. Cílem práce je zjistit, zda cílová skupina seniorů percipuje marketingovou komunikaci uvedeného divadla jako dostatečnou a zda se finanční situace seniorů odráží na návštěvnosti divadla. Teoretická část vysvětluje pojmy jako spotřebitelské chování, segmentaci trhu, kulturu a charakterizuje cílovou skupinu seniorů. Praktická část analyzuje provedené výzkumné metody a odpovídá na výzkumné otázky. V poslední projektové části je představen návrh projektu pro cílovou skupinu seniorů v rámci Městského divadla Zlín, který vychází z výsledků kvantitativního výzkumu. Výsledky práce mohou být využity pro zlepšení marketingové komunikace divadla a pro vytvoření projektů podporujících návštěvnost divadel u seniorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53110
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kupská_2023_dp.pdf 3.581Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kupská_2023_op.doc 262.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kupská_2023_vp.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet