Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí |
| Autor: |
Kupská, Jana
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zkoumá problematiku spotřebitelského chování seniorů v oblasti kulturních institucí, konkrétně bylo zvoleno Městské divadlo Zlín. Cílem práce je zjistit, zda cílová skupina seniorů percipuje marketingovou komunikaci uvedeného divadla jako dostatečnou a zda se finanční situace seniorů odráží na návštěvnosti divadla. Teoretická část vysvětluje pojmy jako spotřebitelské chování, segmentaci trhu, kulturu a charakterizuje cílovou skupinu seniorů. Praktická část analyzuje provedené výzkumné metody a odpovídá na výzkumné otázky. V poslední projektové části je představen návrh projektu pro cílovou skupinu seniorů v rámci Městského divadla Zlín, který vychází z výsledků kvantitativního výzkumu. Výsledky práce mohou být využity pro zlepšení marketingové komunikace divadla a pro vytvoření projektů podporujících návštěvnost divadel u seniorů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53110
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet