Golf a jeho využitie v marketingových komunikáciách slovenských firem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Golf a jeho využitie v marketingových komunikáciách slovenských firem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Golf a jeho využitie v marketingových komunikáciách slovenských firem
Autor: Krčmárová, Lea
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: V tejto bakalárskej práci ide o zhodnotenie posunu vnímania golfu od športu k jeho využi-tiu v marketingovej komunikácii. Práca ponúka analýzu fungovania golfových klubov na Slovensku a ich marketingového prístupu a zároveň skúma či je golf záležitosťou prestíže, alebo športom pre každého, ako aj či je možné ho využiť pre budovanie a upevňovanie komunikácie s obchodnými partnermi na B-to-B trhoch. Práca zahŕňa návrh adekvátneho komunikačného mixu pre vybraný golfový klub.
URI: http://hdl.handle.net/10563/531
Datum: 2006-08-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 2674


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krčmárová_2006_bp.pdfZablokované 3.005Mb PDF
krčmárová_2006_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krčmárová_2006_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet