Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Autor: Bumbálková, Andrea
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na sociální sítě a jejich využití pro marketingové účely ve firmě Egoé. Jako první se tato práce zabývá teoretickými poznatky z oblasti online marketingu a sociálních sítí, kde jsou uvedeny základní informace a způsob, jakým je lze využít v marketingu. Následuje praktická část, která využívá poznatky z teoretické části, a ty aplikuje na provedení analýzy současného stavu sociálních sítí ve vybrané firmě, stejně jako u zvolené konkurence. V této části jsou zároveň porovnány zjištěné výsledky z Instagramu, Facebooku a YouTube firmy Egoé a její konkurence. V práci nechybí ani SWOT analýza, která vychází ze zjištěných informací a je důležitá pro zhotovení návrhu samotného projektu. Poslední část práce je věnována návrhu projektu, který si klade za cíl zefektivnit využívání vybraných sociálních sítí ve firmě Egoé.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53358
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bumbálková_2023_dp.pdf 2.018Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bumbálková_2023_op.docx 47.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bumbálková_2023_vp.docx 48.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet