Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu
Author: Vaculová, Nikola
Advisor: Vaculčíková, Zuzana
Abstract: Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost a povědomí o Vodném hradu Hronsek prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Teoretická část zahrnuje literární rešerši zabývající se problematikou, která souvisí se zaměřením práce. V rámci řešení byla použita analýza marketingového mixu, geografická analýza, SWOT analýza, Porterova analýza a řízený rozhovor. V práci bylo navrženo řešení spočívající v tvorbě flexibilního balíčku zaměřeného na firemní události, který bude zahrnut do stálé nabídky služeb Vodného hradu. Řešení obsahuje návrh propagačních aktivit, které vedou ke zvýšení povědomí o objektu. Volba balíčku cíleného na firemní události vyplynula z řízeného rozhovoru a analýzy současného marketingového mixu, přičemž ostatní analytické metody podpořily vhodnost jeho zavedení. Hlavním výsledkem této práce je formulace balíčku zahrnující nabídku služeb pro firemní eventy, o které byl dříve cílovou skupinou projeven zájem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53410
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podnikání ve službách cestovního ruchu


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vaculová_2023_dp.pdf 2.605Mb PDF View/Open None
vaculová_2023_op.docx 47.77Kb Unknown View/Open None
vaculová_2023_vp.docx 46.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account