Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu
Autor: Vaculová, Nikola
Vedoucí: Vaculčíková, Zuzana
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost a povědomí o Vodném hradu Hronsek prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Teoretická část zahrnuje literární rešerši zabývající se problematikou, která souvisí se zaměřením práce. V rámci řešení byla použita analýza marketingového mixu, geografická analýza, SWOT analýza, Porterova analýza a řízený rozhovor. V práci bylo navrženo řešení spočívající v tvorbě flexibilního balíčku zaměřeného na firemní události, který bude zahrnut do stálé nabídky služeb Vodného hradu. Řešení obsahuje návrh propagačních aktivit, které vedou ke zvýšení povědomí o objektu. Volba balíčku cíleného na firemní události vyplynula z řízeného rozhovoru a analýzy současného marketingového mixu, přičemž ostatní analytické metody podpořily vhodnost jeho zavedení. Hlavním výsledkem této práce je formulace balíčku zahrnující nabídku služeb pro firemní eventy, o které byl dříve cílovou skupinou projeven zájem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53410
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podnikání ve službách cestovního ruchu


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vaculová_2023_dp.pdf 2.605Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vaculová_2023_op.docx 47.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vaculová_2023_vp.docx 46.72Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet