Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu
Autor: Hamanová, Veronika
Vedoucí: Danko, Lukáš
Abstrakt: Tato diplomová práce za zabývá návrhem marketingové komunikace folklorního festivalu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována prohloubení poznatků a literární rešerši z oblasti marketingové komunikace, kulturních a kreativních průmyslů, specifik marketingové komunikace v kulturním prostředí. Teoretická část slouží jako východiska pro zpracování části praktické. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu a vhodné analýzy, a to především analýzu současného stavu marketingové komunikace. Vypracování analýz proběhlo na základě kvalitativních rozhovorů s ředitelem festivalu a znalostí autorky práce, která je členkou spolku, který se podílí na organizaci festivalu. Výsledky analýz sloužily jako vstupy do návrhové části. Návrh marketingové komunikace byl vypracován jako projekt pomocí jednotlivých akčních plánů. Jeho cílem je zlepšit marketingovou komunikaci festivalu a zvýšit image akce. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53818
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hamanová_2023_dp.pdf 4.401Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hamanová_2023_op.docx 41.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hamanová_2023_vp.docx 49.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet