Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Autor: Čevelová, Denisa
Vedoucí: Horáková, Monika
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na část mezinárodního marketingu související s marketingovou strategií vstupu na zahraniční trhy. Cílem práce je navrhnout vhodný zahraniční trh pro potenciální vstup podniku s nabídkou vybraných typů podlahové krytiny. Literární rešerše zpracovává poznatky o mezinárodním marketingu, marketingových strategiích a jednotlivých druhů marketingových analýz. V praktické části byla představena současná strategie firmy a dále byly provedeny analýzy PESTLE a SWOT. Tyto analýzy se zaměřily na určený rakouský a německý trh. Benchmarking a analýza potenciálních zákazníků byla podkladem pro vytvoření databáze potenciálních zákazníků. Výsledkem práce je zhodnocení dvou zahraničních trhů Rakouska a Německa, dle kterého se firma může rozhodnout, kam vstoupit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53990
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čevelová_2023_dp.pdf 1.593Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čevelová_2023_op.pdf 492.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
čevelová_2023_vp.docx 49.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet