A Competitiveness Analysis of a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Competitiveness Analysis of a Selected Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Kuba, Petr
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.issued 2022-11-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54081
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na oblast konkurenceschopnosti vybrané společnosti na trhu. Cílem práce byl popis a analýza současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu. V teoretické části byla zpracována literární rešerše z oblasti konkurenceschopnosti a vybraných marketingových analýz. Praktická část byla zaměřena zejména na analýzu současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu. Na základě výsledků analýzy byla navržena doporučení, která by dopomohla vybrané společnosti zlepšit její současné konkurenční postavení na trhu, na kterém působí.
dc.format 62
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject McKinsey 7S cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Competition en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject McKinsey 7S en
dc.subject STP Analysis en
dc.subject Porter's Five Forces Analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject PESTE Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title A Competitiveness Analysis of a Selected Company
dc.title.alternative A Competitiveness Analysis of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the competitiveness of the selected company on the market. The aim of the thesis was to describe and analyse the current state of the competitive position of the selected company on the market. In the theoretical part was conducted a literature review in the field of competitiveness and selected marketing analyses. The practical part was mainly focused on the analysis of the current state of the competitive position of the selected company on the market. Based on the results of the analysis, recommendations were then proposed to help the selected company improve its current competitive position on the market on which it operates.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 65837
dc.date.submitted 2023-05-04


Files in this item

Files Size Format View Description
kuba_2023_dp.pdf 1.213Mb PDF View/Open None
kuba_2023_op.doc 63Kb Unknown View/Open None
kuba_2023_vp.doc 47.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account