Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy
Autor: Skřivánková, Petra
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je vytvoření strategie pro vstup společnosti MPL na nové trhy. První část práce, tedy teoretická vychází z poznatků získaných literárním průzkumem. Zde jsou definovány základní pojmy týkající se strategie a strategického myšlení. V praktické části se věnuji analýze současného postavení společnosti MPL na trhu. Na základě této analýzy se dále zabývám samotným projektem, kde je uveden finanční rozpočet, vyhodnocení efektivnosti projektu (čistá současná hodnota, doba návratnosti investic), průběh jednotlivých strategických činností vyjádřených pomocí programu WinQSB a riziková analýza. Výsledkem práce je závěrečné vyhodnocení projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5410
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2010
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9134


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skřivánková_2008_dp.pdf 1.103Mb PDF Zobrazit/otevřít
skřivánková_2008_vp.pdf 49.99Kb PDF Zobrazit/otevřít
skřivánková_2008_op.pdf 52.53Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet