Projekt strategie rozvoje firmy ČSAD Hodonín a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt strategie rozvoje firmy ČSAD Hodonín a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt strategie rozvoje firmy ČSAD Hodonín a.s.
Autor: Luža, Martin
Vedoucí: Bartončík, Alois
Abstrakt: Firma ČSAD Hodonín a. s - jako jiné původně dopravní firmy - zpočátku navázala na histo-rickou strukturu státních podniků ČSAD, jejichž vznik sahá až do roku 1949. Všechny v těch dobách fungující závody zajišťovaly různě specializovanou silniční nákladní dopravu a pře-pravu osob autobusy. Po roce 1990 byl závod privatizován a roku 1993 vznikla ČSAD Ho-donín a.s. Základní strategie představovala orientaci na komplexní logistické služby. Některé články logistického řetězce, jako doprava, skladování a celní služby, mohla společnost zajiš-ťovat ihned a další bylo třeba vytvořit nebo opatřit tak, aby nabídka služeb orientovaných na zákazníka byla co nejkomplexnější. Takto strukturovaná nabídka dokázala oslovit řadu čes-kých i zahraničních zákazníků. Mezi základní segmenty podnikání patří mezinárodní a vnitrostátní silniční nákladní doprava vlastními vozidly, vnitrostátní a mezinárodní zasilatelství v silniční nákladní dopravě, expresní přeprava kusových zásilek v systému TOPTRANS, poskytování celních služeb včet-ně INTRASTATu, operace se zbožím ve skladech (vše jako základní články logistického řetězce), dále pak osobní doprava, servisní činnost, čerpací stanice - prodej pohonných hmot (PHM). Společnost je považována za významného poskytovatele logistických služeb. Svědčí o tom například i přehled několika předních logistických poskytovatelů na českém trhu, mezi nimiž se nachází i ČSAD Hodonín a.s. Jsou to DHL, EXEL, C.S. Cargo, Schenker, HOPI, Jipocar, Tibbett & Britten a další. ČSAD Hodonín a.s. je spolehlivá procesně řízená společnost, která je v oblasti dopra-vy, logistiky a dalších činností konkurenceschopným partnerem v 3. tisíciletí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5443
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: Fx 8295


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
luža_2008_dp.pdfZablokované 1.199Mb PDF Zobrazit/otevřít
luža_2008_vp.pdf 995.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
luža_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet