Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)
Autor: Aouf, Alexander
Vedoucí: Skácel, Václav
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na navržení vizuální identity pro značku Spolek přátel cínu. Cílem práce je experimentovat s různými aspekty jednotného vizuálního stylu, jako je webdesign, logo, plakáty, barvy, písmo, sociální sítě a prezentační techniky. Teoretická část práce se zabývá metodikou tvorby vizuální identity, rešerší značky SPC, cílovým trhem, analýzou estetiky, konkurencí a trendy v oblasti e-commerce. Praktická část práce pak popisuje samotný proces tvorby vizuální identity, zahrnující jednotlivé oblasti brandingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54473
Datum: 2022-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Digitální design
Studijní obor: Multimédia a design - Digitální design


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
aouf_2023_dp.pdf 3.570Mb PDF Zobrazit/otevřít None
aouf_2023_op.docx 79.50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
aouf_2023_vp.doc 100.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet