Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Autor: Dušková, Miriam
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy. Projekt je vytvořen pro zlepšení konkurenceschopnosti vybrané vinotéky. Teoretická část se zabývá přiblížením pojmů v oblasti marketingové komunikace a vizuální identity. V analytické části je vinotéka představena. Analyzována pomocí analýz, jako je STP analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a konkurence. Využito je i dotazníkového šetření. Analytickou část završuje SWOT analýza. V projektové části, je navržen konkrétní projekt pro zlepšení marketingové komunikace a vizuální identity. Celý projekt je v závěru podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54700
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dušková_2024_dp.pdf 5.763Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dušková_2024_op.docx 47.26Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dušková_2024_vp.docx 48.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet