Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Author: Dušková, Miriam
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy. Projekt je vytvořen pro zlepšení konkurenceschopnosti vybrané vinotéky. Teoretická část se zabývá přiblížením pojmů v oblasti marketingové komunikace a vizuální identity. V analytické části je vinotéka představena. Analyzována pomocí analýz, jako je STP analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a konkurence. Využito je i dotazníkového šetření. Analytickou část završuje SWOT analýza. V projektové části, je navržen konkrétní projekt pro zlepšení marketingové komunikace a vizuální identity. Celý projekt je v závěru podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54700
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Design management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dušková_2024_dp.pdf 5.763Mb PDF View/Open None
dušková_2024_op.docx 47.26Kb Unknown View/Open None
dušková_2024_vp.docx 48.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account