Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní
Autor: Musilová, Kristýna
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje programu a komunikaci festivalu Znojemské historické vinobraní. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblasti festivalu, dramaturgie, publika, emocí, marketingového mixu a event marketingu. Tyto pojmy pomohou k porozumění praktické části. V praktické části je představen festival Znojemské historické vinobraní a následně jsou interpretovány výsledky z kvalitativního šetření. Na základě výzkumu byly zodpovězeny výzkumné otázky. Účelem práce je, aby mohla posloužit organizátorům Znojemského historického vinobraní k pochopení preferencí návštěvníka v programu, komunikaci a přinesla jim nové podněty, díky kterým můžou budovat kvalitnější a přínosnější program a komunikaci pro návštěvníky festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54723
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
musilová_2024_dp.pdf 2.279Mb PDF Zobrazit/otevřít None
musilová_2024_op.docx 92.26Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
musilová_2024_vp.docx 92.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet