Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra
Autor: Golová, Iveta
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zvýšení spokojenosti zákazníků. Tento cíl bude dosažen díky analýze spokojenosti zákazníků a následného vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část se zabývá rozborem poznatků odborné literatury a popisem základních pojmů, jako jsou služby, zákazník, spokojenost zákazníka a gastronomie. V praktické části je zahrnuto představení společnosti a její situační analýza, která je provedena pomocí SWOT a PEST analýzou. Uvedené analýzy slouží jako základ projektu, kdy je dále proveden kvantitativní marketingový výzkum za použití dotazníkového šetření. Výsledkem analýzy je zjištění nedostatků a navržení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra. V závěru práce jsou uvedené návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54760
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
golová_2024_dp.pdf 2.328Mb PDF Zobrazit/otevřít None
golová_2024_op.docx 42.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
golová_2024_vp.docx 49.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet