Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Autor: Kubínová, Adéla
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem vstupu nové značky na trh, konkurenční analýze a strategickému plánování. Konkrétně se jedná o polskou značku detailingových produktů KiurLab. Práce obsahuje dvě části. První, teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a popis metodiky práce. V praktické části budou tyto oblasti uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo na základě kvalitativního výzkumu zjistit, jaké je nákupní chování potenciálních zákazníků na trhu detailingu a jaké jsou podmínky pro vstup značky KiurLab na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54792
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kubínová_2024_dp.pdf 1.162Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kubínová_2024_op.docx 92.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kubínová_2024_vp.pdf 158.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet