Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování

Show full item record

No preview available
Title: Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Author: Kubínová, Adéla
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá tématem vstupu nové značky na trh, konkurenční analýze a strategickému plánování. Konkrétně se jedná o polskou značku detailingových produktů KiurLab. Práce obsahuje dvě části. První, teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a popis metodiky práce. V praktické části budou tyto oblasti uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo na základě kvalitativního výzkumu zjistit, jaké je nákupní chování potenciálních zákazníků na trhu detailingu a jaké jsou podmínky pro vstup značky KiurLab na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54792
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kubínová_2024_dp.pdf 1.162Mb PDF View/Open None
kubínová_2024_op.docx 92.57Kb Unknown View/Open None
kubínová_2024_vp.pdf 158.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account