Důvody nedokončeného nákupu ve vybrané síti prodejen

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Důvody nedokončeného nákupu ve vybrané síti prodejen

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Důvody nedokončeného nákupu ve vybrané síti prodejen
Autor: Eignerová, Ivana
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá důvody nedokončených nákupů v sítích prodejen Fokus Optik a Grand Optical. Teoretická část práce vymezuje pojmy z oblasti komunikačního mixu, zejména reklamy a osobního prodeje. Věnuje se též nákupnímu chování, definuje maloobchod. Praktická část navazuje rozborem kvalitativního výzkumu, který byl uskutečňován formou rozhovorů se zákazníky výše zmiňovaných prodejen. Na základě analýzy výzkumných dojde k zodpovězení výzkumných otázek. Konec práce uzavírají návrhy a doporučení pro společnosti Fokus Optik a Grand Optical.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54794
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
eignerová_2024_dp.pdf 1.389Mb PDF Zobrazit/otevřít None
eignerová_2024_op.docx 120.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
eignerová_2024_vp.docx 93.52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet