Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci
Autor: Pham, Thuy Hien
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá efektivním využitím trendu krátkých videí na vybraných sociálních platformách. Videa krátkého formátu každým dnem nabývají na popularitě, a přestože již v dnešní době existuje řada sociálních sítí, které tento typ obsahu podporuje, byly vybrány tři platformy, na které se práce zaměřuje, a to konkrétně TikTok, Instagram Reels a YouTube Shorts. Cílem práce je porovnat tyto tři platformy mezi sebou a zjistit, jak krátká videa právě na těchto platformách ovlivňují rozhodovací proces nákupního chování jejich uživatelů. Pro dosažení cíle jsou tyto platformy blíže představeny v teoretické části práce a následně zkoumány pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou analyzovány a interpretovány v praktické časti práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54933
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pham_2024_dp.pdf 4.059Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pham_2024_op.docx 97.89Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pham_2024_vp.docx 86.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet