Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě
Autor: Kývala, Ladislav
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce je strukturována do tří hlavních částí. První část představuje teoretický rámec, který má za cíl definovat klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy, zejména s ohledem na využití emocionálního apelu humoru. Tato část práce se zabývá konceptem humoru, jeho různými formami, vnímáním příjemcem reklamních sdělení s emocionálními apely a také přináší reflexi etických a právních aspektů této problematiky. V závěru teoretické části je věnována pozornost metodologii a formulaci výzkumných otázek, které se vážou k hlavnímu cíli diplomové práce. Druhá část práce se zaměřuje na praktický výzkum, který vychází z teoretických poznatků a používá jak kvalitativní, tak kvantitativní metody zkoumání. Tato část je realizována prostřednictvím obsahové analýzy dat a je doplněna o rešerši již provedených průzkumů v dané oblasti. Poslední část práce, nazvaná projektová část, vychází z teoretických základů a závěrů vyvozených z praktické analýzy. Zde jsou vypracována doporučení, která by měla být brána v úvahu při tvorbě a realizaci humoristických reklamních spotů. Tato doporučení jsou dále doplněna o vzorový scénář, ilustrující praktické využití navrhovaných postupů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54936
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kývala_2024_dp.pdf 9.705Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kývala_2024_op.pdf 174.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kývala_2024_vp.docx 94.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet