Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Author: Absolonová, Pavlína
Advisor: Fafílek, Michael
Abstract: Bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu vybrané společnosti. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na zpracování teoretických poznatků týkajících se problematiky marketingového mixu. Ve stručnosti je popsána i oblast marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Teoretická část bakalářské práce je určena jako podklad pro část praktickou. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti, dále je popsáno prostředí společnosti prostřednictvím PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření. Následně jsou všechny provedené analýzy shrnuty formou SWOT analýzy. V závěru jsou představeny návrhy vedoucí ke zlepšení postavení prvků marketingového mixu ve vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54938
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
absolonová_2024_dp.pdf 2.291Mb PDF View/Open None
absolonová_2024_op.pdf 487.6Kb PDF View/Open None
absolonová_2024_vp.pdf 800.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account