Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol
Autor: Maláníková, Lenka
Vedoucí: Suchánková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce zkoumá vliv inovativních a tradičních přístupů vzdělávání na wellbeing žáků. Její teoretická část se zabývá pojmem wellbeing a dále vymezením souvisejících pojmů z oblasti sociální pedagogiky a sociální psychologie. Práce také seznamuje s oblastmi podpory wellbeingu a zmiňuje se zde i funkce Sociálního pedagoga, jakožto důležitého aktéra podpory wellbeingu. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativního výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření. Výzkum odhaluje, zda je wellbeing žáků ovlivněn využíváním inovativních přístupů vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54947
Datum: 2024-01-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
maláníková_2024_dp.pdf 1.349Mb PDF Zobrazit/otevřít None
maláníková_2024_op.docx 16.34Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
maláníková_2024_vp.docx 18.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet