Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her
Autor: Záruba, Lukáš
Vedoucí: Viktorin, Adam
Abstrakt: Bakalářská práce zkoumá využití metod umělé inteligence (AI) pro řešení populárních mo-bilních her. Cílem práce je analyzovat a implementovat vybrané metody AI na vybrané mo-bilní hry. Teoretická část práce se zabývá stručným popisem historie AI a rozsáhlejším popisem me-tod AI pro řešení mobilních her, jako jsou neuronové sítě, posilující učení a genetické algo-ritmy. Následuje popis možností a limitů AI v mobilních hrách a etické aspekty. Praktická část stručně popisuje hry Flappy Bird a Snake a jejich herní principy. Implemen-taci NEAT algoritmu a metody Q-learningu včetně popisu herního prostředí a parametrů učení hry Flappy Bird a Snake. Testování implementace, kde je popis, jak metody fungují v jednotlivých hrách, a nakonec analýza výsledků ve formě grafů a statistik v terminálu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54975
Datum: 2023-11-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
záruba_2024_dp.pdf 3.097Mb PDF Zobrazit/otevřít None
záruba_2024_op.pdf 183.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
záruba_2024_vp.pdf 154.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet