Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her

Show full item record

No preview available
Title: Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her
Author: Záruba, Lukáš
Advisor: Viktorin, Adam
Abstract: Bakalářská práce zkoumá využití metod umělé inteligence (AI) pro řešení populárních mo-bilních her. Cílem práce je analyzovat a implementovat vybrané metody AI na vybrané mo-bilní hry. Teoretická část práce se zabývá stručným popisem historie AI a rozsáhlejším popisem me-tod AI pro řešení mobilních her, jako jsou neuronové sítě, posilující učení a genetické algo-ritmy. Následuje popis možností a limitů AI v mobilních hrách a etické aspekty. Praktická část stručně popisuje hry Flappy Bird a Snake a jejich herní principy. Implemen-taci NEAT algoritmu a metody Q-learningu včetně popisu herního prostředí a parametrů učení hry Flappy Bird a Snake. Testování implementace, kde je popis, jak metody fungují v jednotlivých hrách, a nakonec analýza výsledků ve formě grafů a statistik v terminálu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54975
Date: 2023-11-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
záruba_2024_dp.pdf 3.097Mb PDF View/Open None
záruba_2024_op.pdf 183.6Kb PDF View/Open None
záruba_2024_vp.pdf 154.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account