Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
Autor: Brokl, Daniel
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. V teoretické části se zabývá metaversem a marketingovou komunikací, historií metaverse a jednotlivými metaverse světy. V praktické části práce je proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum na vzorku uživatelů, který zkoumá jejich vnímání marketingové komunikace v metaverse. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části práce jsou popsány složky marketingového mixu, které jsou využitelné i ve virtuálních světech, jsou představeny základní pojmy v souvislosti s metaverse. Praktická část obsahuje kvalitativní a kvantitativní výzkumy, které shrnují pohled lidí na to, jak se využívají marketingové komunikace v metaverse. Závěrem jsou zodpovězeny hlavní výzkumné otázky a udělena doporučení pro značky usilující o participaci v metaverse.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55054
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brokl_2024_dp.pdf 3.935Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brokl_2024_op.docx 76.13Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brokl_2024_vp.pdf 165.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet