Well-being učitelů 1. stupně základních škol ve vztahu k velikosti školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Well-being učitelů 1. stupně základních škol ve vztahu k velikosti školy

Show full item record

No preview available
Title: Well-being učitelů 1. stupně základních škol ve vztahu k velikosti školy
Author: Rozumek, Martin
Advisor: Najvar, Petr
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá well-beingem učitelů 1. stupně základní školy ve vztahu k velikosti školy. Cílem bylo srovnat úrovně well-beingu učitelů v porovnání velké a malé školy, a také zjistit, co si učitelé pod pojmem well-being představují. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření u 301 respondentů. Výsledky ukazují, že je možné sledovat o něco vyšší úroveň well-beingu učitelů na menších školách než na velkých školách. Závěrem je formulován nápad, výcházející z výzkumných zjištění a odborné literatury, na zavedení měření míry well-beingu pedagogických zaměstnanců jako autoevaluace školy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55172
Date: 2024-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rozumek_2024_dp.pdf 3.549Mb PDF View/Open None
rozumek_2024_op.docx 25.73Kb Unknown View/Open None
rozumek_2024_vp.docx 27.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account