Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Autor: Vejrosta, Tomáš
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na nákupní chování zákazníků u maloobchodních prodejců potravin. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a obecné působení věrnostního programu v rámci marketingové komunikace. V praktické části bude provedeno srovnání věrnostních programů u vybraných maloobchodních řetězců potravin na Českém trhu a analýza nákupního chování zákazníků a jejich vnímání věrnostních programů na základě výzkumu, který byl proveden formou kvantitativního dotazníkového šetření. Závěrem dojde k vyhodnocení výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55191
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vejrosta_2024_dp.pdf 2.062Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vejrosta_2024_op.docx 93.13Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vejrosta_2024_vp.pdf 165.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet