Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu
Autor: Šulc, Petr
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vybrané obchodní praktiky na průmyslovém trhu, využívané k prodeji vzduchových kompresorů, s cílem zjištění její míry výskytu, úspěšnosti a hodnocení zákazníky. Literární rešerše rozebírá konkrétní části obchodního trhu, osobního prodeje, manipulativních metod a morálních a legislativních norem. Analýzou primárních dat kvantitativního dotazníkového šetření je zjištěno, že obchodní praktika je častá, oblíbená a je účinným nástrojem prodeje vzduchových kompresorů, přičemž těží z nevědomí zákazníků o její nekalé podstatě. Zjištění jsou hodnotná pro dodavatele produktů v průmyslové oblasti stlačeného vzduchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55271
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šulc_2024_dp.pdf 1.787Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šulc_2024_op.docx 128.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šulc_2024_vp.docx 91.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet