Využití umělé inteligence v propagaci podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití umělé inteligence v propagaci podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití umělé inteligence v propagaci podniku
Autor: Němcová, Petra
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá využitím umělé inteligence v propagaci podniku. V teoretické části vymezuje základní pojmy umělé inteligence, představuje čtenářům její historii, možné zapojení v různých odvětvích a představuje konkrétní často používané nástroje. Výzkumná část vychází z rozhovorů se zástupci firem, kteří umělou inteligenci ve své práci v propagaci používají. Zaměřuje se zejména na to, jaké nástroje používají, k čemu konkrétně a zda na pracovišti proběhla nějaká školení na toto téma. Výzkumnou část dále doplňuje analýza současné situace s ohledem na školení a vzdělávání se v tématu AI. Projektová část poskytuje přehled oblastí, v nichž se dá umělá inteligence využít v komunikačních procesech a fázích komunikační kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55305
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
němcová_2024_dp.pdf 4.733Mb PDF Zobrazit/otevřít None
němcová_2024_op.docx 101.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
němcová_2024_vp.pdf 144.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet