Využití umělé inteligence v propagaci podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití umělé inteligence v propagaci podniku

Show full item record

No preview available
Title: Využití umělé inteligence v propagaci podniku
Author: Němcová, Petra
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá využitím umělé inteligence v propagaci podniku. V teoretické části vymezuje základní pojmy umělé inteligence, představuje čtenářům její historii, možné zapojení v různých odvětvích a představuje konkrétní často používané nástroje. Výzkumná část vychází z rozhovorů se zástupci firem, kteří umělou inteligenci ve své práci v propagaci používají. Zaměřuje se zejména na to, jaké nástroje používají, k čemu konkrétně a zda na pracovišti proběhla nějaká školení na toto téma. Výzkumnou část dále doplňuje analýza současné situace s ohledem na školení a vzdělávání se v tématu AI. Projektová část poskytuje přehled oblastí, v nichž se dá umělá inteligence využít v komunikačních procesech a fázích komunikační kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55305
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
němcová_2024_dp.pdf 4.733Mb PDF View/Open None
němcová_2024_op.docx 101.2Kb Unknown View/Open None
němcová_2024_vp.pdf 144.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account