Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit

Show full item record

No preview available
Title: Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit
Author: Burda, Jiří
Advisor: Vogeltanz, Tomáš
Abstract: Cílem bakalářské práce je vytvořit umělou inteligenci pro mobilní hru pomocí knihovny Unity ML-Agents Toolkit. Práce nejprve obsahuje teoretický úvod do umělé inteligence a strojového učení s důrazem na posilované učení, které je jednou z nejpoužívanějších metod v oblasti vývoje herního AI. V praktické části jsou aplikovány znalosti z teoretické části, je popsána implementace trénování AI pomocí knihovny ML-Agents a stručně nejpodstatnější kroky pro vytvoření hry. Výsledky práce ukazují, že natrénovaní agenti (herní AI) poskytují dynamické a adaptivní chování, které může značně zvýšit herní zážitek. Práce přináší nové možnosti pro vývojáře her a otevírá diskuzi o budoucích směrech využití strojového učení v herním průmyslu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55354
Date: 2023-11-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
burda_2024_dp.pdf 2.093Mb PDF View/Open None
burda_2024_op.pdf 386.0Kb PDF View/Open None
burda_2024_vp.pdf 152.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account