Společenská odpovědnost firmy jako nástroj recruitmentu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy jako nástroj recruitmentu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firmy jako nástroj recruitmentu
Autor: Šmudlová, Alice
Vedoucí: Benyahya, Petra
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firmy (CSR) jako nástroje pro recruitment, tedy procesu náboru a přijímání zaměstnanců. Cílem práce je prozkoumat vztah mezi společenskou odpovědností firmy a atraktivitou zaměstnavatele pro potenciální uchazeče o práci. Práce se zaměřuje na analýzu současných trendů v oblasti CSR a recruitmentu a zkoumá, jaké faktory ovlivňují vnímání CSR ze strany uchazečů o práci. Metodologie zahrnuje kvalitativní výzkum formou dotazníkového šetření se zaměstnanci. V závěru práce jsou prezentovány doporučení pro společnost, jak efektivně využívat CSR jako strategický nástroj pro recruitment a získávání talentovaných zaměstnanců.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55380
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šmudlová_2024_dp.pdf 2.562Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šmudlová_2024_op.docx 109.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šmudlová_2024_vp.docx 99.52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet