Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě
Autor: Formanová, Anna
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním diverzních modelek v reklamě a jejich působením na příjemce. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti reklamy a módy a popisuje jednotlivé druhy diverzních modelek na příkladu příběhů reálných osob. Praktická část se věnuje porozumění odpovědí od dvaceti čtyř participantů realizovaného kvalitativního výzkumu, jež byli vybráni na základě věku a pohlaví za cílem zjistit, jak diverzní modelky ovlivňují nákupní chování a celkový pohled na reklamu a komunikaci značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55381
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
formanová_2024_dp.pdf 3.315Mb PDF Zobrazit/otevřít None
formanová_2024_op.docx 128.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
formanová_2024_vp.docx 92.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet