Marketingová strategie pro vybranou oční optiku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro vybranou oční optiku

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie pro vybranou oční optiku
Author: Kolíbalová, Šárka
Advisor: Slaný, Jaroslav
Abstract: Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro oční optiku. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie, marketingový výzkum a jsou popsány specifika marketingu ve zdravotnictví. V praktické části práce je vytvořena situační analýza oční optiky, která je tvořena analýzou makroprostředí, mezoprostředí a vnitřního prostředí spolu s dotazníkovým šetřením chování spotřebitelů cílového trhu. Na základě těchto zjištění je vypracován projekt marketingové strategie, který definuje jednotlivé kroky a aktivity vedoucí ke splnění vytyčených cílů. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55445
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kolíbalová_2024_dp.pdf 2.190Mb PDF View/Open None
kolíbalová_2024_op.docx 50.02Kb Unknown View/Open None
kolíbalová_2024_vp.docx 47.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account