Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Autor: Čechová, Eliška
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá zeleným nákupním chováním, konkrétně faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces spotřebitelů o zeleném nákupu. Cílem práce je prostřednictvím analýzy dat získaných z dotazníkového šetření identifikovat hlavní faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů. Teoretický rámec práce zahrnuje pohled na problematiku životního prostředí, zeleného marketingu a nákupního chování. Praktická část detailněji popisuje jednotlivé faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů a stanovuje předpoklady pro výzkumnou část. Součástí praktické části je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které má za cíl zodpovědět výzkumné otázky a ověřit předem stanovené předpoklady.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55538
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čechová_2024_dp.pdf 3.994Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čechová_2024_op.docx 118.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čechová_2024_vp.docx 93.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet