Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí
Autor: Albrecht, David
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Budování osobní značky je stále se rozšiřující disciplína, kterou s rozvojem sociálních sítí v dnešní době využívá stále více lidí i firem. Z tohoto důvodu je hlavním tématem této bakalářské práce aktivní přístup k budování osobní značky obsahových tvůrců na sociálních sítích. Práce představuje názory několika autorů na problematiku brandingu a strategické komunikace a v praktické části práce je analyzována komunikace obsahových tvůrců na sociálních sítích a hlavní motivace a návyky cílové skupiny, která tyto tvůrce aktivně sleduje. Na základě obou analýz jsou v práci uvedeny závěry o budování osobní značky v digitálním prostředí a jsou představena možná doporučení pro tvůrce začínající.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55638
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
albrecht_2024_dp.pdf 2.975Mb PDF Zobrazit/otevřít None
albrecht_2024_op.docx 92.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
albrecht_2024_vp.docx 90.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet