Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia
Autor: Matoušek, Miloslav
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak dobře jsou si studenti a absolventi kombinované formy studia vědomi brandu Ústavu marketingových komunikací a jeho atributů a zda dokážou jednotlivé aspekty popsat. Cílem je také popsat, jak jsou studenti brandu loajální a jestli jsou ochotni ho dále doporučit. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se brandu, jeho jednotlivých součástí a komunikace. V praktické části je krátce představena značka ÚMK. Jako součást praktické části bylo realizováno dotazníkové šetření, které analyzuje vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55665
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
matoušek_2024_dp.pdf 2.378Mb PDF Zobrazit/otevřít None
matoušek_2024_op.docx 127.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
matoušek_2024_vp.docx 94.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet