Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře
Autor: Kamas, Patrick
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá generační udržitelností podnikání vybrané regionální mediální a komunikační agentury ve městě Zlín. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovou komunikací, druhy marketingových agentur a generační udržitelností podnikání. V praktické části jsou uskutečněny expertní rozhovory se zaměstnanci vybrané agentury za účelem popsání vývoje jejich práce za uplynulých 15 let a pohledu na budoucnost. Dále je uskutečněn výzkum tří konkurenčních agentur ve městě Zlín, který popisuje jejich přístup ke generační udržitelnosti. Výstupem práce je navržení dvou doporučení pro generační a dlouhodobou udržitelnost podnikání vybrané regionální mediální a komunikační agentury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55693
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kamas_2024_dp.pdf 2.330Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kamas_2024_op.pdf 467.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kamas_2024_vp.pdf 182.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet