Kritéria a způsoby výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kritéria a způsoby výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kritéria a způsoby výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol
Autor: Krátká, Pavla
Vedoucí: Najvar, Petr
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá kritérii a metodami výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol. Práce je rozdělena na dvě částí - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vedoucí pracovníky mateřské školy a učitele mateřské školy, kde je pozornost soustředěna na jejich kompetence v kontextu současné mateřské školy. Dále se práce zaměřuje na pojetí personalistiky v mateřské škole s důrazem na řízení lidských zdrojů. Důležitou částí je také získávání a výběr nových zaměstnanců. Na teoretickou část navazuje část praktická, z hlediska zaměření práce byl zvolen kvalitativní výzkum. Výzkumná otázka zní: Jak si vedení MŠ vybírá nové učitele? Hlavní výzkumnou metodou této práce se stal polostrukturovaný rozhovor, ten byl veden s vedoucími pracovníky mateřských škol. Výzkumný vzorek tvořilo šest osob, získaná data byla analyzována a interpretována. Výsledky výzkumu jsou uvedeny v závěru práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55831
Datum: 2024-01-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Předškolní pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krátká_2024_dp.pdf 2.204Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krátká_2024_op.docx 25.50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krátká_2024_vp.docx 75.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet