Optimalizace PPC kampaně pro vybranou společnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace PPC kampaně pro vybranou společnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace PPC kampaně pro vybranou společnost
Autor: Hůsek, Karel
Vedoucí: Klapalová, Alena
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem projektu týkajícího se optimalizace PPC kampaně pro vybraný podnik. Hlavním cílem práce je vytvoření reklamní kampaně ve vyhledávácí síti Google Ads vedoucí ke zvýšení viditelnosti. Před vytvořením struktury a strategie kampaně byla provedena analýza současného stavu reklamních kampaní podniku a návštěvnosti webu, vlastních klíčových slov včetně reklamních kampaní konkurence v oboru. Pro analýzu současného stavu kampaní a návštěvnosti byly využity nástroje Google Ads a Google Analytics. Pro analýzu klíčových slov byly souběžně využity nástroje Google Ads a Marketing Miner. Na základě provedené analýzy byl vytvořen návrh kompletního řešení struktury a nastavení reklamních kampaní v Google Ads. Výsledkem práce tedy je návrh dvou kampaní, které vedou ke zvýšení viditelnosti ve výsledcích vyhledávání. Pro správu reklamních kampaní, konverzí, událostí a vyhodnocování bylo vytvořeno propojení mezi Google Ads, Google Analytics a Google Tag Manager. Projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55965
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hůsek_2024_dp.pdf 2.384Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hůsek_2024_op.docx 71.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hůsek_2024_vp.docx 48.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet