Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích
Autor: Březina, Hugo
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: "Tato bakalářská práce se zaměřuje na potenciál umělé inteligence (AI) v oblasti marketingové komunikace na sociální síti Instagram. Cílem práce je zjistit, zda AI může efektivně podporovat tvorbu obsahu pro značky na této platformě. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část poskytuje přehled o digitálním marketingu a AI, zatímco praktická část obsahuje kvantitativní výzkum zaměřený na analýzu příspěvků značek na Instagramu. Výsledky ukazují, že AI má potenciál v automatizaci tvorby obsahu, ale lidský přístup zůstává klíčový pro autenticitu a angažovanost uživatelů." (ChatGPT, 2024)
URI: http://hdl.handle.net/10563/56048
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
březina_2024_dp.pdf 2.728Mb PDF Zobrazit/otevřít None
březina_2024_op.pdf 383.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
březina_2024_vp.docx 93.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet