Průběh adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu učitele mateřské školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Průběh adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu učitele mateřské školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Průběh adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu učitele mateřské školy
Autor: Baláková, Julie
Vedoucí: Zycháčková, Magda
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá průběhem adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem pohledem učitele mateřské školy. Teoretická část práce definuje pojem dítě s odlišným mateřským jazykem, popisuje přípravu učitele na příchod dítěte s odlišným mateřským jazykem a jeho adaptaci na prostředí mateřské školy. Praktická část popisuje výsledky kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníku pro učitele mateřských škol s cílem zjistit, jak učitelé mateřských škol postupují při adaptaci dětí s odlišným mateřským jazykem. Výzkum odhaluje širokou škálu postupů, které učitel mateřské školy využívá. Naznačuje, že učitelé se na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem adekvátně připravují, využívají individuální přístup a spolupracují s rodiči dětí. V závěru práce jsou výsledky výzkumu využity pro doporučení pro praxi mateřských škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56061
Datum: 2024-01-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
baláková_2024_dp.pdf 4.251Mb PDF Zobrazit/otevřít None
baláková_2024_op.docx 26.78Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
baláková_2024_vp.docx 26.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet