Persuasivní praktiky v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Persuasivní praktiky v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Persuasivní praktiky v reklamě
Autor: Hábl, Patrik
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se bude zabývat persuasivními metodami, které společnosti v České republice používají pro své reklamy. Zaměří se na popsání a charakteristiku jednotlivých metod, jejich využití, úspěšnost a reakci konzumentů daných reklamních sdělení. V teoretické části bude reklama a persuasivní komunikace popsána z hlediska marketingového a psychologického. V praktické části budou analyzovány konkrétní reklamní slogany vybraných společností. Také zde budou analyzovány odpovědi respondentů a jejich postoje k daným reklamním sloganům. Cílem práce je zjistit, která z persuasivních metod je současným konzumentům reklamního sdělení bližší.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56168
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hábl_2024_dp.pdf 2.455Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hábl_2024_op.docx 91.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hábl_2024_vp.docx 93.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet